När jag ändå håller på - mobilbilder


Två frågor:
1) Varför ska en tidning om tekniska prylar ha en brud på omslaget?
2) Var är hennes navel?


Den här lappen sitter i porten (ok, just nu sitter det en om varmvattnet framför).
NICE...


Jordens finaste katt!


3-0!!
Djurgården-Assyriska
Skulle försöka ta bild på resultattavlan, men min mobilkamera är inte den bästa...
I högerkant: Daniel


Någonstans där inne kanske det är en Assyriska-spelare som får stryk...

Jag skulle avslutat det förra inlägget om en dålig låt med att länka till en spotify-lista med bra musik, men det glömde jag bort. Och eftersom jag ju skrev ett inlägg till på en gång så hamnar den här istället:
http://open.spotify.com/user/lyckoblandning/playlist/65yJopuQvKlimTxpjIenUf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0