"I'm coming out of my cage, and I've been doin' just fine"

Packar och lyssnar på Mr. Brightside med The Killers på repeat.

Har lätt panik för att jag ska glömma något viktigt, men vad fan, det löser sig väl i såna fall.

För den som läser det här och ska med till Norsjö så kan jag varna om att jag kommer anlända till Härnösand i rätt trött skick. Har sovit sjukt dåligt inatt (plus att när jag väl somnat riktigt bra - förutom skumma drömmar - så väcks jag av ett mobillarm... snooze med femminutersintervall från 05:55 till typ 06:30 kan få en att vilja sparka någon och tvinga honom att bara gå upp för fan!), och imorgon måste jag upp och ta en buss 05:38 för att hinna med tåget som går 06:30... Woohoo!! Sjukt bra uppladdning för helgen känner jag.


Bättre uppladdning! Sjukt bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0