"Följande biverkningar är mycket vanliga (fler än 1 person av 10):"

Inte så stor chans att jag lyckas slippa undan helt va?
Och det är väl inte helt rättvist att jag bara kan sägas stå för 50% av skulden, men får ta 100% av eventuell huvudvärk illamående eller trötthet...

Annars? Jag fick frukost... kors i taket! ;P

Och ett tips: om man vill få sitt (kärleks)liv att framstå som mer spännande än det egentligen är så kan man referera även till vardagliga möten som en gymintroduktion som en "dejt (date?)", tydligen. Tror jag ska börja med den...

Igår kväll så guidade jag också en turist som skulle från Gamla stan till Fridhemsplan, jag tror att han blev övertygad om att han faktiskt skulle åka tillbaka åt det håll han kommit från först när jag radade upp alla stationer på vägen. För tillfället satt jag dessutom djupt försjunken i Les Misérables på engelska (den är över 1000 sidor, och jag har läst typ 15) i ett försök att se intellektuell ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0