...

Utseende

Vilken ögonfärg har du: Någon form av blandning av grönt, blått och grått, typ...
hur lång är du:  173 cm
vilken hårfärg har du: ljusbrunt/solblekt
långt eller kort hår: mellan
piercingar i anisktet: nej
vilken ögonfärg skulle du vilja ha: en enda urskiljbar skulle ju vara trevligt... grön tror jag 
hur lång skulle du vilja vara: jag trivs bra som det är
vilken hårfärg skulle du vilja ha: mörkare!
vill du ha kort eller långt hår: långt, tjockt, lockigt (motsatsen till det jag har, alltså)
skulle du vilja ha piercingar, isf vart: vet inte, jag gillade den fejkade jag hade i läppen när jag var punkar-phösare, men den var ju rätt så i vägen när man skulle typ äta och dricka.

Senaste du
åt: ostsmörgås
drack: te
du fick sms av och vad de stod: det här är en någorlunda barntillåten blogg, så det tänker jag inte svara på...
du skrev sms till och vad du skrev: se ovan...
sa: Hej då
kramade: Systersönerna när de åkte härifrån nyss
kysste: Johan 
du spydde: Minns inte, så det var nog ett tag sen.
du skrattade: Igår kväll

Kärlek
är du singel:
Yes
när någon säger din första kärlek vem tänker du på då?: Mattias, första klass (undrar vad det blev av honom?)
gillar du någon just nu: nja, definiera gilla?
är detta ett seriöst förhållande?: ??
vill du vara singel: Både och...
vill du gifta dig: Nej
vad är det bästa med din kille/tjej?: -
vill du ha barn med honom/henne?: -
hur länge har ni varit tillsammans?: -
är han/hon snygg?: -

Övrigt
musiksmak: www.last.fm/user/Lyckoblandning
sport: Fotboll
galen eller lugn: Lugn 
har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja, faktiskt
dricker du alkohol: Ja
något speciellt du alltid har på dig varje dag: Ehm... kläder?
vad tänker du på just nu: Hur trött jag är på att höra Daniel Lindström göra reklam för sin nya skiva på Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0