Konstaterat:

* Jag är f-n inte snygg i mössa den här vintern heller...

*...men jag har blivit gammal nog att inse att varma öron är viktigare än eventuell snygghet.

* Jag har fortfarande inte blivit gammal nog att anse att det finns väder där gympadojjor inte är ett bra skoval (typ snö och minusgrader...).

* Jag behöver klippa mig. En frisyr, inte bara bort med det allra mest slitna.

* Det är inte en bra ersättning att sätta saxen i luggen själv. Åtminstone inte när man inte kan klippa rakt och lagom långt...

* Modet för tillfället är inte snyggt. Vilket ju är bra eftersom jag ändå knappt har pengar att köpa något kul för. Fast det vore ju kul att åtminstone kunna gå i affärer och inte bara tänka: "fy f-n vad fult...". I och för sig så finns det många söta klänningar, men jag har inte tillräckligt många fester att gå på.

* Min katt är mycket söt och ska få en extra fin julklapp :)



Bara för att det inte blivit så mycket mer med det där back to the future, men det kanske blir av. Detta är jag typ tre eller möjligen fyra år gammal som tussilago till dagis årliga vårteater. Vad som kan kallas en statistroll för de yngsta/minst intresserade - man fick vara tussilago eller blåsippa. Jag tror jag har en bild på mig själv två år gammal som blåsippsknopp i röda gummistövlar, mycket gulligt.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jaaaa! Äntligen ett nytt inlägg!! :D



Vi kan vara fula i mössa tillsammans. Fast på håll. Men kanske på samma ställe NÅN gång i vinter? :P



Och du tar igen fulheten i mössan med den otroligt söta tussilago-outfiten. My God. :)

2009-12-18 @ 08:26:00
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0