Saker jag kommit underfund med

* En tom parkering passar utmärkt som ett provisoriskt dansgolv, bra eftersom att fuldansa alldeles själv (spik nykter, dessutom) är ett roligare sätt att fördriva tiden på än att bara sitta rakt upp och ner och vänta på att någon ska behaga dyka upp. Man kan ju fundera på vad människorna som bodde i närheten tänkte om de tittade ut - eller så kan man skita fullständigt i det, jag känner ju inte dem.


* Det är svårt att uppbåda tillräckligt med energi för att döda någon klockan tre på morgonen, även om han ramlar in astankad och tänder lampan när man sover som bäst.

* "Jag tänder på att bitas" blir rätt roligt med dålig ordvitshumor (finns det ordet?). Tänder - bitas... ni fattar va? höhö...
(Det kom jag på i morse... jag tyckte inte det var tillräckligt roligt för att dela med mig av det då, men i bloggen finns inga hämningar.)

* Innan svimningstendenserna på grund av lågt blodsocker så kommer huvudvärken. Jag måste verkligen se till att alltid äta frukost, egentligen.

* Dessutom så ska man hålla sig ifrån att vrida till nacken i någon onaturlig ställning när man vänder på sig eftersom man kan behöva gå omkring med värkande nacke resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0