När ska jag lära mig...

...att jag och starksprit inte är en bra kombination?
Fyllan blir för jävlig och baksmällan ännu värre.

Jag var på kräftskiva igår, utan att äta en enda kräfta men jag snapsade i takt med de bästa (eller i takt med Daniels systers pojkvän iaf). Så på något vänster så kom det sig att jag vaknade aptidigt med en av de vidrigaste baksmällor jag varit med om i en lägenhet på Lidingö - trots att festen var i Tantos koloniområde. Till och med när planen inte är att jag ska till den där ön, så hamnar jag där...

Jag måste dessutom ha sett ungefär lika bakfull ut som jag kände mig, eftersom en tjej som cyklade förbi mig när jag satt och väntade på bussen vid typ halv åtta tittade på mig med ett leende som bara kan beskrivas som medlidande.

Från busshållplatsen kunde man dessutom åka till Tor - men bara med nattbussen:

Jag tog buss 203 eftersom jag missade Lidingöbanan precis, och åkte alltså förbi där Johan bor, han hade inte blivit glad om jag dykt upp vid den tiden tydligen.

Sen blev jag tvungen att kliva av tunnelbanan redan i Blåsut för att undvika att kräkas på tåget... fräscht...

Kommentarer
Postat av: Tor

Coolt! Natttåget till Tor!=)

2011-04-16 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0